111009 – Verslag De Panne – Frédéric Troonbeeckx (1D)

We kwamen samen op het voetbalveld van V.C Herentals. Daar stonden de bussen al op ons te wachten. Als iedereen in de bus zat wuifden de ouders ons uit.
In de bus hebben we ons geamuseerd. We keken samen naar een film. Niet veel later kwamen we aan in De Panne. Daar begonnen we meteen onze valiezen uit de bus te halen en uit te pakken. Daarna gingen we picknicken aan ons hotel. Na onze picknick werden we klas per klas verdeeld om activiteiten te doen. Zo had je bv. zeesnuisteren, een biotoopstudie in het bos, een wateronderzoek aan de vijver en een speurtocht in het museum. Tussen de activiteiten kregen we een vieruurtje. Na al deze activiteiten was het tijd om te eten. We kregen er meteen frietjes met stoofvlees. Na het avondeten deden we een fakkeltocht en een avondspel. Om 22 u gingen we slapen.

De volgende dag stonden we om 7:15u op. Na ons ontbijt kregen we lessen Frans, EHBO en SA. Na de middag maakten we onze vlieger af en gingen we vliegeren in de duinen. Maar zonder succes. Daarna was er ontspanning en kon je iets drinken in de leerlingenbar. Niet veel later was er een free-podium met daarna een fuif met gast-dj Mr. Van De Water.

De volgende dag ontruimden we onze kamers en pakten we alles in. Na het ontbijt deden we strandspelen. Dan aten we onze picknick op die we ‘s morgens hadden gemaakt. Daarna werden alle valiezen in de bus gezet en vertrokken we richting Domein Puyenbroeck. Daar maakten we een wandeling rond het domein. Vervolgens reden we naar huis.

Ik vond het een leerrijke uitstap.
Maar ik was wel moe.

ZZZ…
Frédéric Troonbeeckx 1d

2 thoughts on “111009 – Verslag De Panne – Frédéric Troonbeeckx (1D)